środa, 6 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015!


Ulubieńcy roku 2015



Hejka!
Postanowiłam zrobić taki post podsumowujący to co bardzo lubiłam przez ubiegły rok. Może jest to trochę nie na miejscu, bo mam bloga od nie dawna, ale myślę, że może ktoś zobaczy coś co mu się spodoba. Ostrzegam nie będzie tu żadnych kategorii czyli będzie dość chaotycznie. Zapraszam!


1. Rzeczą jest Baby Lips - świetny balsam do ust, który całkiem nieźle je nawilża. 


2. Złapałam w tym roku fazę na "Gwiezdne wojny". Pokochałam je kiedyś oglądam, bo oglądałam, ale ostatnio stałam się mega fanką tej gwiezdnej sagi.


3. Jako, że jestem książkoholiczką to nie mogłoby zabraknąć tutaj mojej ulubionej książki. W 2015 roku były i są to "Rywalki" - Kiery Cass. Jeśli ktoś o tym nie słyszał to smutno mi, bo to naprawdę bardzo fajna książka o księżniczkach. 

Dla trzydziestu pięciu dziewcząt Eliminacje są szansą ich życia. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem Eliminacji jest wyłonienie żony dla czarującego i przystojnego księcia Maxona.
Każda dziewczyna marzy o tym, by zostać Wybraną. Każda poza Americą Singer.
Dla Ameriki Eliminacje to koszmar. Oznacza konieczność rozstania z Aspenem – jej sekretną miłością i opuszczenie domu. A wszystko tylko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę, której wcale nie pragnie.
Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę przypomina księcia z bajki, America zaczyna zadawać sobie pytanie, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac. Być może życie o jakim marzyła wcale nie jest lepsze niż to, którego nawet nie chciała sobie wyobrazić…
 Źródło opisu: lubimyczytac.pl

4. Wszyscy moi znajomi uważają, że jestem mega słodka nie dlatego, że wyglądam słodko tylko z powodu, że kocham pastelowe kolorki. A jak wiecie dodają one takiego uroku. Strasznie polubiłam je.


5. Jestem wielką maniaczką wszelkich słodkości.  Moja mama piecze bardzo pyszne ciasta i pewnego dnia upiekła mi właśnie kostkę alpejską pyszne ciasto, które jest mega słodkie. 


6. Nie mogło by tutaj zabraknąć czegoś takiego do zrelaksowania się, ale nie takiego jak myślicie.  otóż bardzo przyjemnie jest poczytać coś lekkiego i dlatego ostatnio sięgnęłam po taki magazyn jak JOY, który bardzo fajnie się czyta. 

 

7. Powiedzmy sobie,  że ten blog jest spełnieniem takiej mojej wizji, ale tak naprawdę postanowiłam interesować się modą po obejrzeniu filmu o Coco Chanel. Ona była świetna projektowała urania z taką pasją. Chciałabym robić to tak jak ona.


8. Ostatnio wzięło mnie na odmienienie siebie i swojego pokoju, zaczęłam  szukać inspiracji i trafiłam na takie coś jak lampki choinkowe, które są świetne.  


9.  Przed ostatnią już rzeczą jest film, który uwielbiam, albo raczej postać "James Bond" agent 007.  Zamierzam w jakiś cudowny sposób przeczytać wszystkie książki o nim.  Uwielbiam każdy film o nim chociaż "Spectre" jeszcze nie oglądałam, ale już może nie długo obejrzę.


10. Ostatnimi ulubieńcami są już piosenki, które może nie towarzyszyły mi cały rok, ale bardzo je polubiłam oto one:


                             Ariana Grande - Focus


Let it flow


To już wszystko, może przypadło Wam coś do gustu?

Paaa

22 komentarze:

  1. Mam różową Baby lips i jestem z niej mega zadowolona :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem zadowolona z pomadki. Dodatkowo "Rywalki" to także mój ulubieniec 2015 roku. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam już trzy baby lips i świetnie mi się sprawdzały!


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się być ciekawa, słodkości też uwielbiam no i te kolory pastelowe :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, również jestem wielką fanką STAR WARS i oczywiście, że nie mogło mnie zabraknąć na premierze nowej części. Kolejne arcydzieło kinematografii.
    A co do książki rywalki, słyszałam co nieco od znajomych ale nie byłam jakoś do niej przekonana. Jednak teraz muszę przyznać, że zaczyna mnie po wioli interesować i chyba wezmę się za jej lekturę.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do odwiedzenia mojego bloga http://todaysincarnation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rywalki są świetne, podobały się nawet mojej koleżance, która nie lubiła czytać dzięki tej książce stwierdziła, że fajnie jest coś czytać poza lekturami, które zniechęcają.

      Usuń
  6. Z chęcią przeczytalabym Rywalki, dużo o niej slyszalam ;)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobieraj ebooka, albo idź do księgarni i czytaj.

      Usuń
  7. Dużo słyszałam o tej książ bardzo mnie kusi :) zapraszam chttp://tumogebycpoprostusoba.blogspot.de/e

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż chyba przeczytam tą książkę :D
    Bardzo ciekawy blog :) Obserwuję ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi ulubieńczy, miaąłm raz Baby LIps, ale nie ejst jakąś bombą,a le jest fajna. :D Ciekawa książka. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajni ulubieńcy. Mam Baby Lips, a "Selekcja" to zdecydowanie najlepsza seria książek jaką kiedykolwiek czytałam. Leci obs :* Zapraszam do siebie
    www.dreamlookbyi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kocham tą książkę, że aż niedługo zrobię recenzję!!!

      Usuń
  11. Uwielbiam pomadki babylips :)
    Świetni ulubieńcy!:)

    OdpowiedzUsuń