sobota, 2 stycznia 2016

LBA




Hejka!

Dziś mam dla was LBA, to mój drugi post i przyznam się nie planowałam go takiego, ale skoro już zostałam nominowana, za co serdecznie dziękuję Bambino03.


1.Kto lub co zachęciło cię do prowadzenia bloga?
Nikt. Mam dwa blogi, ale nie dawno postanowiłam założyć własnie ten. Chciałam spróbować czegoś nowego więc jestem tutaj. :D

2.Ulubiony bloger/blogerka to...
Hmm.. mam raczej ulubioną youtuberkę, bo blogi jeszcze nie za bardzo ogarniam. A jeśli chodzi o tą youtuberkę to littlemooonster96.

3.Kiedy najczęściej pojawiają się u Ciebie posty?
Fajne pytanie szkoda, że mam tak, krótko bloga, ale myślę, że posty u mnie będę pojawiać się dwa razy w tygodniu. Chyba, że będę miała nawał nauki w szkole.

4.Chciałabyś/chciałbyś poznać jakiegoś/jakąś blogera/blogerke?
Raczej tak nie wiem konkretnie jakich, ale fajnie było by ich spotkać. Porozmawiać z nim.

5.Czym jest dla Ciebie dodawanie postów na bloga?
Zabawą, pasją? nie wiem po prostu lubię to robić! :D

6.Od kiedy masz tego bloga?
Nawet nie ma tygodnia! xd

7.Co motywuj Cię do pisania bloga?
Chcę sobie udowodnić, że potrafię coś w życiu robić, że do czegoś się nadaję.

8.Co jest dla Ciebie najtrudniejszego w prowadzeniu bloga?
Wymyślanie postów, nie które przychodzą od tak, a nad nie którymi muszę myśleć i myśleć.

9.Co jest twoją największą zaletą?
Mam mało zalet, ale chyba wytrwałość.

10.Skąd czerpiesz inspiracje?
Ze wszystkiego co lubię robić, ale też z Tumblera.

11.Jaki masz cel w prowadzeniu bloga?
Fanie byłoby mieć tak 100 obserwatorów, na początek.



A teraz moje pytania!
1. Co cenisz w ludziach ?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
3. Ulubiony zapach oprócz zapachu perfum ?
4. Często zamawiasz ciuchy w internecie ?
5. Ulubiony film ?
6. Zbierasz na coś pieniądze?
7. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu ?
8. Jakie są twoje cele które chcesz osiągnąć?
9. Czy jest coś za czym tęsknisz ?
10.Lepsze włosy długie czy krótkie ? 
11. Masz jakiś talent?
Nominuję:

Niestety nie znam więcej blogów. :( Ale zawsze mogę poznać tak więc jeśli prowadzicie bloga to zostawcie link w komentarzu. zawsze odwiedzę.  Jeśli ktoś chce wykonać takie LBA u siebie to serdecznie zapraszam, dopiszę was zawsze. :*

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! :) Świetny post, oby tak dalej :) Pozdrawiam.

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń