środa, 3 lutego 2016

Ulubieńcy stycznia



Hejka!

Nie mogę uwierzyć, że styczeń dobiegł już końca, a z nim minął pierwszy miesiąc tego bloga. Przyznam, że nie pokładam wielkie nadziei, że wybiję się w śród blogerów, bo raczej nie mam do tego talentu, ale lubię robić coś dodatkowo tak więc jestem tutaj. Może coś z tego będzie może nie. Ale dziś zapraszam Was na ulubieńców stycznia, czyli rzeczy które pokochałam w tym miesiącu. postaram, alby ten post pojawiał się regularnie co miesiąc.



*** Lakiery do paznokci z Misys Sporty ***

Bardzo fajne, w wielu kolorach. Jak to lakiery. Ostatnio poszukiwałam jakiś takich lepszych, które nie zejdą po dwóch dniach i znalazłam całkiem dobrze się trzymają po nałożeniu dwóch warstw.



*** Cienkopisy Stabilo ***

Jako, że chodzę do szkoły, to muszę sprawić żeby jakoś moje notatki wyglądały. Bo przyznaję się bardziej wolę uczyć się z zeszytu niż z książki. Kiedyś miałam te cienkopisy i o nich zapominałam, ale ponownie je odkryłam. Są genialne, ale trochę kosztują.



*** Perfumy celebre AVON ***


*** Książka "Ugly love" - Colleen Hoover ***








Z przykrością piszę to, że książka zostanie wydana dopiero w maju. Ale warto na nią czekać, bo przecież Colleen Hoover jest mistrzynią YA.  Możecie mi zaufać jest genialna.

Ale macie tu Teaser.






*** Serial "The Royals" ***


To historia wymyślonej rodziny królewskiej. Lekki i niewymagający serial. Ma tylko dwa sezony dopiero, a ja już go uwielbiam!

*** Piosenka Seleny Gomez  "Hands to myself " ***


No i taki pomysł na luty zrobienie słoika z cytatami motywacyjnymi na każdy dzień. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie. ;)


Tak i to koniec moich Ulubieńców mam nadzieję, że Wam się podobali i może wy też mieliście jakiś ulubieńców?

20 komentarzy:

  1. Hej!
    Bardzo fajny post, również zakochałam się w nowej piosence Seleny! :D Jest mega!
    Na moim blogu także są ulubieńcy, więc zapraszam do przeczytania!
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i ulubieńcy ;)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetni ulubieńcy idealnie tu pasujący :)
    bardzo lubię te perfumy z avonu, miałam je
    kilka razy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam cienkopisy Stabilo, znacznie ułatwiają naukę, dzięki nim notatki są ładne i cieszą oko.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lakiery są świetne! Cienkopisy są zawsze ze mną, uwielbiam je! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeeeść! Co się z tobą dzieje kochana? Dlaczego nie ma postów? :( Smutno mi :'( Nie masz czasu, czy straciłaś motywację? Wracaj szybciutko, bo dam ci kopa w tyłek na zachęte haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jak miło, że o mnie pamiętasz :) Wrócę, wracam już niebawem, niestety ni mam za bardzo czasu i to dlatego. :( Ciekawe czy ktoś jeszcze pamięta o moim blogu? o.O

      Usuń